Niedzielna wyprawa nad morze

Cześć! Dawno mnie tutaj nie było... Wszystko za sprawą małego zamieszania, jakim była przeprowadzka! Mówię Wam, nie ma nic gorszego, niż spontaniczna zmiana mieszkania, ale jak możecie się domyślać - wyszło nam to wszystko na dobre. Jesteśmy naprawdę zadowoleni, do dyspozycji razem z mężem mamy teraz 3 pokoje (jeden na moje wszystkie przydasie :)), spory balkon i kawałek swojego ogródka.



Wczoraj był pierwszy wolny od dłuższego czasu weekend i nie mogliśmy go spożytkować inaczej, niż jadąc nad morze. Pogoda niesamowicie nam dopisała!



Mimo, że na początku myślałam, że będzie bardzo zimno (bo w końcu to morze, no i wiatr!) to było bardzo przyjemnie. Nawdychaliśmy się jodu, dotleniliśmy się, a nawet zjedliśmy pyszne gofry!

Byli i tacy śmiałkowie, którzy postanowili skorzystać z tej pogody w trochę inny sposób - kąpiąc się! Nie mogłam uwierzyć swoim oczom, a mój mąż był tymi panami zachwycony i powiedział, że też kiedyś będzie chciał spróbować morsowania. Nie wiem czy żartował, czy nie, ale niech próbuje!



Morze za każdym razem mile zaskakuje mnie swoim wyglądem. Pamiętam, że swojego czasu był tak silny i długotrwały mróz, że morze... zamarzło. Można było wręcz zobaczyć zamarznięte fale - coś niesamowitego. Właśnie dlatego lubię zimę, za jej piękno i za to, że zawsze zobaczy się coś niepowtarzalnego.



Z mniej przyjemnych rzeczy mogę tylko powiedzieć o bardzo śliskim piasku, który w niektórych miejscach był zdradliwy - łatwo było się wywrócić, a mąż już kilkukrotnie mnie ratował, ten to ma refleks!



Nad morzem, w niedzielne przedpołudnie było naprawdę sporo osób, to dość miły widok, wiedząc, że rodziny spędzają razem ten piękny dzień. Później wybraliśmy do rybaków - zakupiliśmy i świeżą i wędzoną rybkę - wszystko pięknie pachniało i jeszcze lepiej smakowało.



A jak to jest z Wami? Jak spędzacie niedzielne przed- i popołudnia? Lubicie ten czas spożytkować aktywnie, czy raczej zalegacie na kanapie po intensywnym tygodniu pracy? Czekam na Wasze odpowiedzi, a ja szykuję się do przygotowywania kolejnego posta!

Komentarze

Popularne posty