Remont biura naszego syna

Cześć!

Po dłuższej przerwie wracam z czymś, co na tym blogu pojawia się co drugi wpis - remont. Chyba już przywykłam do tego unoszącego się wszędzie pyłu, brudnej podłogi i robienia dwóch prań dziennie. Powiem Wam szczerze, że zupełnie mi to teraz nie przeszkadza.


Podeszłam do tego wszystkiego tak, że jeśli mam żyć w tym remoncie przez dłuższy czas, muszę go po prostu polubić :) Tym razem zabieramy się za remont biura mojego syna - do wymiany mamy podłogę. Tutaj znajdzie się fajna wykładzina, na której aż tak bardzo nie widać zanieczyszczeń. Jest łatwa w odkurzaniu - idealna do biura właśnie.


Przy remoncie konieczne będzie także użycie listew progowych, by całość nie groziła potknięciem i prezentowała się naprawdę schludnie.


W biurze wymieniamy gniazda elektryczne, drzwi, włączniki do światła i resztę mniejszych rzeczy.


Do tego dołączmy listwy przypodłogowe i remont generalny pomieszczenia gotowy. Przed położeniem wykładziny oczywiście całe wnętrze zostanie pomalowane i odświeżone. Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego, mam nadzieję, że syn będzie naprawdę zadowolony!

Komentarze

Popularne posty