Regał GERSBY z Ikei - szybkie, bezproblemowe złożenie

Cześć!
Szczerze się Wam przyznam, że nawet nie miałam pojęcia, jak bardzo potrzebowałam takiego regału w swoim domu. Poprzednio miałam gazetnik, ale, że z miesiąca na miesiąc gazet przybywało, nie dało się tego logicznie uporządkować i zaczął robić się mały bałagan. 


Często spotykam się z opinią, że meble z Ikei są świetne, dopóki nie trzeba samodzielnie składać ich w domu. Na szczęście syn i mąż poradzili sobie z tym zadaniem wzorowo i już w około 40 minut cały regał był złożony. Od razu zapowiedziałam im, że muszą przeczytać instrukcję. Wiecie jak mężczyźni podchodzą do składania mebli, prawda? Najpierw spróbuję złożyć, a jak coś będzie źle szło, to poczytam instrukcję.


Regał jest wykonany z płyty wiórowej, tworzywa sztucznego i folii. W dotyku całość jest naprawdę gładka i dość przyjemna (jeśli można tak powiedzieć o meblu). Całość jest dość ciężka, dlatego składanie wszystkiego w dwie osoby będzie szybsze i bezpieczniejsze. 


Moi mężczyźni zawsze przygotowani. Dobrze, że pozwolili zrobić mi chociaż kilka zdjęć - tak palili się do pracy, że gdybym ich nie powstrzymała to zanim wzięłabym aparat do rąk, regał byłby już złożony. 



Zaznaczanie i pierwsze przymiarki. Jak nigdy - wszystko pasowało i szło naprawdę sprawnie. Nawet mój mąż był pod wrażeniem!


Ostatnie przymiarki przed postawieniem regału do pionu!



Nasza wersja regału to:

  • szerokość: 60 cm
  • głębokość: 24 cm
  • wysokość: 180 cm
  • obciążenie półki: 13 kg
Dla nas jak najbardziej optymalna wysokość i szerokość. Regał znalazł swoje miejsce w pokoju dziennym i właśnie tam będzie zapełniany kolejnymi książkami (syna i moimi), mój mąż ma swój pokój, gdzie trzyma wszystkie swoje literackie znaleziska :)



Podoba mi się, że na tym regale można postawić nie tylko książki czy położyć gazety, ale także np. pamiątki z podróży, wazon z kwiatami, szklane ozdoby i wiele, wiele innych rzeczy :) 

Macie u siebie jakieś meble z Ikei czy raczej nie korzystacie z ich usług? Jestem niesamowicie ciekawa Waszych odpowiedzi!

Komentarze

Popularne posty