Wieszaki do biura - mój wybór!

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was coś, co totalnie skradło moje serce! To wieszaki, obok których nie mogłam przejść obojętnie. 

Jak dobrze pamiętacie jestem na etapie wykańczania mojego domowego biura i nie byłabym sobą, gdybym nie dodała jakichś szczegółów, które nadadzą wnętrzu charakteru.

Tym razem padło na wieszaki. Dlaczego akurat te? Już odpowiadam!


Pierwszy wieszak, na który się zdecydowałam to ten, o którym mówiłam mężowi już dawno, dawno temu - wieszak na klucze. Moje serce skradł sam napis "klucze!", który fajnie wkomponował się biel ściany. Według mnie to połączenie idealne.



Dlaczego w ogóle w moim biurze pojawił się taki wieszak? Mam mnóstwo par kluczy, które nie zawsze chcę nosić przy sobie, a chciałam mieć je w pewien sposób uporządkowane. Także teraz z powodzeniem mogę powiesić tutaj klucze od auta, od domu, od biura, piwnicy, a także działki!



Montaż wieszaka był banalnie prosty, więc nie było tutaj większego problemu i nawet mój mąż nie musiał się zbytnio denerwować :) Macie u siebie w domu wieszak na klucze?


Drugi wieszak, na który zwróciłam uwagę to ten na ubrania. Biuro mam umiejscowione w taki sposób, że można do niego wejść od ogrodu, ale i od części domu. Także kurtka w takim pomieszczeniu zawsze się dobrze sprawdzi. 


Tutaj urzekł mnie sam napis, do którego od początku byłam mega przekonana. Miałam nadzieję, że fajnie wkomponuje się w taką przestrzeń i miałam rację! Według mnie wygląda naprawdę dobrze. Wieszak jest solidny, wykonany z twardego metalu, pokrytego lakierem. 


Zawieszki są dość szerokie, więc to też na plus, bo nie zapominajmy, że mają utrzymać także zimowe kurtki czy płaszcze, które do lekkich nie należą. Montaż i tego wieszaka odbył się bez większych problemów :)


Jestem zadowolona, że postawiam na polskie napisy. Taki akcent w pomieszczeniu sprawia, że człowiek naprawdę fajnie się czuje :)

Macie u siebie w biurze/w domu podobne wieszaki? A może stawiacie na tradycyjne rozwiązania? Jestem niesamowicie ciekawa, co kryje się u Was w domu! :)

Komentarze

Popularne posty