Fotel biurowy Signal Q-112 - wygodny i ergonomiczny

Cześć!

Jak dobrze wiecie, wciąż jestem w trakcie wyposażania mojego domowego biura i przyznam szczerze, że nie zdawałam sobie wcześniej sprawy, że odpowiedni dobór fotela w biurze to nie lada wyzwanie.

Dlaczego zdecydowałam się na Signal Q-112? Odpowiadam poniżej i dołączam kilka zdjęć ze składania tego cudaka.


Tak fotel prezentuje się po złożeniu. Co o nim sądzicie?



Przyjechał do nas wielki karton, a w nim krzesło obrotowe rozłożone na elementy pierwsze. 


Na początku trudno było się połapać, co do czego i w jakiej kolejności, ale szybko złapaliśmy za instrukcję i syn z kolegami zabrali się do pracy.




Przymierzanie, dokręcanie, dokładanie, sprawdzanie - wszystko szło zgodnie z planem i nawet dość szybko! Wiedziałam jednak, że to dopiero początek przygody, bo zawsze musi pójść coś nie tak, albo muszą pojawić się schody :)



Śrubki, śrubeczki i wszystkie elementy mają swoje miejsce i swoją kolejność podczas składania tej konstrukcji.



Przyznam szczerze, że jak tak teraz patrzę, jak chłopcy składali to we trójkę to wiem, że sama nie dałabym rady (fizycznie) tego złożyć w całość. Jeden z kolegów trzymał część krzesła na kolanach a pozostała dwójka (w tym syn) mocowali podparcia pod łokcie. 

I tutaj właśnie pojawiły się wcześniej wspomniane schody - otwory w podpórkach na ramiona nie zawsze pasowały do otworów w siedzisku i oparciu. Potrzebna była męska siła i trochę pogłówkowania, ale po czasie wszystko udało się pięknie dokręcić.



Tutaj jeszcze zaślepki na miejsce, gdzie są śruby, aby nic nie szpeciło i gotowe! Troszkę czasu to zajęło chłopakom, ale byli wyrozumiali, że muszę zrobić im kilka zdjęć, aby udokumentować te chwile!



Fotel Signal Q-112 i garść danych technicznych, gdyby to kogoś interesowało:

  • materiał: ekoskóra,
  • regulacja wysokości,
  • krzesło posiada mechanizm TILT, czyli mechanizm pozwalający na kołysanie się i blokadę dowolnej pozycji oparcia,
  • kółka są dostosowane do powierzchni miękkich,
  • dopuszczalne obciążenie do 120 kg.
Wymiary:
  • wysokość: 108 - 118 cm
  • wysokość siedziska: 43-53 cm
  • szerokość fotela: 63 cm
  • głębokość fotela: 52 cm

Nogi krzesła zostały wykonane z metalu, są w kolorze chromu i totalnie mi podpasowały. Dobrze wpisują się w ogólny charakter biura domowego. 

Kolor, jak widzicie to czerń z elementami brązu. Nie chciałam typowo czarnego, który dodatkowo tłumiłby pomieszczenie, a tak to mam fajny akcent w innym kolorze.

Dlaczego zdecydowałam się na właśnie ten model fotela? Ma głębokie i dość szerokie siedzisko, jest mi w nim bardzo wygodnie. Do tego ergonomiczne wsparcie na plecach - od razu trzeba zadbać o prawidłową pozycję podczas siedzenia przy komputerze :)

Komentarze

Popularne posty