Plastikowe organizery - organizacja w biurze

Cześć!

Czas zabrać się za organizację w biurze. Dlaczego w ogóle podejmuję ten temat? Zabrałam się za segregację urządzeń, które już dłużej mi nie posłużą. Chcę pozbyć się tego, co mi zalega w biurze i zrobić raz na zawsze porządek ze sprzętem, kablami, słuchawkami i niekończącą się ilością przewodów.


Właśnie takiego organizera szukałam. Miałam nadzieję znaleźć coś wielozadaniowego, coś co pomieści wszystkie kable, ale w taki sposób, że będą one jakoś posegregowane, ułożone.



Mam 3 takie organizery i sama w tej chwili nie wiem czy nie skuszę się na jeszcze kilka sztuk - sprawdzają się bardzo dobrze! Zobaczcie sami, ile w nich można pomieścić. Teraz akumulatory do lamp, ładowarki do akumulatorów, kilometry przewodów mają swoje miejsce.



Organizery są bardzo praktyczne. Mają boczne zapięcie, swego rodzaju zatrzask, który trzyma całą "pokrywę" na miejscu i sprawia, że pojemnik nie otworzy mi się przez przypadek. A jak dobrze wiecie trzymanie elektroniki w suchym i szczelnym miejscu jest bardzo ważne dla jej długiego i poprawnego działania. Mamy tutaj też wygodną rączkę, która "wysuwa" się z zagłębień, gdy chcemy ją wyciągnąć.


Moje obiektywy także znalazły swoje miejsce, teraz wszystko będzie pięknie uporządkowane i właśnie za taki porządek i podejście do tematu siebie lubię. Lubię organizację, znajdowanie lepszych rozwiązań i wdrażanie ich w życie.



Materiał wykonania: PP
Pojemność: 14 litrów

  • długość: 38,6 cm
  • szerokość: 29,4 cm
  • wysokość: 18 cm
Jak widać, górna część jest przezroczysta - to dobrze, dla mnie ważne jest, aby od razu widzieć co jest w jakim pojemniku :) Pamięć już nie ta, aby zastanawiać się co gdzie posiałam. Chcę mieć wszystko jak na tacy, więc mam :)



Do dyspozycji mamy jeszcze białą przegródkę, dzięki której z powodzeniem możemy sobie jeszcze dodatkowo podzielić większą komórkę na mniejsze.

Organizery możemy układać jeden na drugim i stoją dość stabilnie :)


Lubię takie praktyczne rozwiązania, a Wy?

Stawiacie na dobrą organizację w biurze, czy raczej nie przywiązujecie do tego uwagi? Jestem niesamowicie ciekawa Waszych odpowiedzi :)

Komentarze

Popularne posty