Początek

Cześć! Cieszę się, że dotarliście na mojego bloga „Dom w obiektywie”. Kilkukrotnie podchodziłam do zakładania swojego miejsca w sieci, ale nigdy nie trafiłam na taką platformę, która umożliwiłaby mi proste zarządzanie takim narzędziem. Mam nadzieję, że blogspot okaże się miejscem, w którym pozostanę na długo. Nazywam się Barbara Zadrożna, chociaż często wołają na mnie „Baśka” i tak też możecie się do mnie zwracać w komentarzach.

Swojego wieku nie będę Wam zdradzać, niech to będzie dla Was w przyszłości zaskoczeniem. Przy okazji pierwszego postu powitalnego chciałabym Was powiadomić, że przy prowadzeniu tego bloga będą mi pomagały moja córka, oraz wnuczka, które podzielają moje zamiłowanie do tworzenia, renowacji i wszystkiego, co jest związane z urządzaniem wnętrz. Interesuję się nowoczesnymi rozwiązaniami i projektami DIY.



Jestem osobą dokładną i zawsze szukam najkrótszej, lecz skutecznej drogi, by rozwiązać dane zagadnienie, czy problem i wykorzystuję to na wielu płaszczyznach mojego życia. Mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc będzie tutaj jeszcze więcej moich czytelników.

Pozdrawiam Was i zachęcam do obserwowania i dodawania komentarzy. Liczę na miłe, konkretne dyskusje.

Komentarze

Popularne posty