Akcesoria biurowe - mój niezbędnik!

Cześć!

Dawno mnie tutaj nie było. Wieczne życie w remoncie nie jest wcale takie proste, ale jak zachciało się zmian, to teraz trzeba cierpieć. Mam jedynie nadzieję, że mąż i syn dzielnie zniosą wszystkie moje pomysły. I tak wiele ze mną już przeszli, więc jesteśmy na dobrej drodze. 


Rozpoczęłam kompletowanie akcesoriów do biura, by móc z niego w pełni korzystać. Myślę, że o niczym nie zapomniałam, ale jak zwykle - wszystko wyjdzie w praniu :)


W moim biurze niezbędne będą oczywiście pinezki do tablicy korkowej - przypnę nimi notatki, kartki z kalendarza, zdjęcia czy wartościowe artykuły prasowe. Mam także spinacze do papieru - to przyda mi się do porządkowania dokumentów, których mam pod dostatkiem.


Do tego wszystkiego szeroka, przezroczysta taśma klejąca. Często przydaje się, gdy muszę zapakować jakąś przesyłkę, także warto mieć u siebie takie wyposażenie. Do grona niezastąpionych akcesoriów biurowych dołączają oczywiście nożyczki! Uniwersalny klej do papieru także znalazł u mnie miejsce.


Zszywacz ze zszywkami! To kolejna niezbędna rzecz w moim domowym biurze. Pomaga pogrupować dokumenty, spiąć ważne dokumenty. Tym razem wybrałam nieco większy model, niż miałam - chciałam mieć pewność, że "złapie" potrzebną mi ilość papieru i nie będę musiała robić tego na raty.


A teraz coś, o czym nie pamięta większość z nas. Apteczka pierwszej pomocy. To właśnie syn uzmysłowił mi, że bezpieczeństwo, że zdrowie i że życie to są najważniejsze wartości, bo bez tego nie ma niczego. Mam nadzieję, że apteczka zawiśnie w strategicznym miejscu w biurze i będę się dzięki niej czuła bezpieczniej. 


Myślę, że to także dobra pora, aby przypomnieć sobie zasady pierwszej pomocy. Mam nadzieję, że i w swoim biurze umieścicie apteczkę, ale że jak najrzadziej będziecie musieli z niej korzystać.

A Wy? Jak wyposażacie swoje biura w takie akcesoria? Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi!

Komentarze

Popularne posty