Ozdoba ogrodu

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was krótki wpis, w którym podrzucam pomysł na ozdobę do ogrodu, jego lekkie urozmaicenie. Mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu i sami zobaczycie potencjał w przedmiotach, które macie pod ręką/w garażu/szopce/piwnicy.


Ta gliniana duża donica już od dłuższego czasu stała pusta, więc stwierdziłam, że to najlepsza pora, aby w końcu jakoś ją zaaranżować. Do pomocy w wypełnieniu oczywiście potrzebowałam kamieni i ziemi. Kamienie fajnie odprowadzają wodę i zapobiegają jej zatrzymywaniu się i przelewaniu roślin. W donicy umieściłam kilka okolicznych mniejszych krzewów, gdy zbytnio wyrosną, z powodzeniem je przesadzę, mam nadzieję, że przyjmą się :)


Wśród gąszczu rosnących krzewów musiał znaleźć się jakiś punkt kulminacyjny - a więc jest! :) Domek ceramiczno-gliniany, który swego czasu też był w domu przekładany z kąta w kąt. Pierwotnie pełnił funkcję osłonki na podgrzewacz, do środka po prostu wsadzało się świeczkę typu podgrzewacz. Swoje wysłużył i teraz jego miejsce jest na podwórku. Do tego kamieniami usypałam małą ścieżkę prowadzącą do drzwi domku i całość prezentuje się naprawdę dobrze.


Bardzo przytulnie się tu zrobiło :) Mam nadzieję, że krzewy dalej będą tak prężnie rosnąć, w końcu mamy ku temu najlepszą pogodę. 

A Wy jak spędzacie końcówkę maja w swoim ogrodzie? Macie za sobą jakieś ogrodowe i domowe rewolucje, czy raczej to już dawno za Wami? Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi :)

Komentarze

Popularne posty