Rolety w kasecie – idealne do biura?

Cześć!
Remont mojego domowego biura trwa w najlepsze, tym razem przyszedł czas na wymianę rolet. Przyznaję, wybrałam dość odważny kolor – czerwony, ale uważam, że nada on charakteru i urozmaici wnętrze.


Stare rolety wyglądały nijako, były już trochę podniszczone i mało funkcjonalne, więc koniecznością była wymiana ich na nowe.


Wybrałam rolety w kasecie. Dlaczego? Przede wszystkim, przez łatwość ich montażu. Ważnym elementem jest dokładne odtłuszczenie powierzchni, do której przyklejane będą poboczne prowadnice, aby mieć pewność, że będą się trzymać i służyć nam długie lata.
(Jeżeli chcesz odtłuszczać rozpuszczalnikiem, zrób najpierw test, ponieważ niektóre powierzchnie mają tendencję do odbarwiania).


Rolety w kasetce, nadają się idealnie do okien plastikowych, które posiadam w moim biurze, ponieważ ich montaż jest całkowicie bezinwazyjny, do tego wyglądają schludnie i estetycznie. Szeroką ofertę rolet w kasecie ma Wystrój Okien - https://wystroj-okien.pl/Rolety-w-kasecie tutaj można zobaczyć warianty kolorystyczne, a nawet wzory! Przyznam, że wcześniej nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, że do wyboru jest tyle różnych wariantów.


Kolejnym zauważonym przeze mnie atutem jest materiał, z którego wykonane są rolety. Wybrałam tkaninę z grupy I. Poniżej trochę danych technicznych, jeżeli jesteście zainteresowani:
  • odbijanie światła 8%,
  • przepuszczalność światła 5%,
  • absorpcja światła 87%,
  • grubość tkaniny 0,34 mm.
Myślę, że to dobre jakościowo rolety. Promienie słoneczne naprawdę nie mają z nimi szans, a ja mogę spokojnie i bez przeszkód zajmować się pracą.


Dodatkowo materiał jest impregnowany, co znacznie pomaga w utrzymaniu rolet w czystości. Wybór nie był łatwy, ale myślę, że słuszny! 

A wy co myślicie?

Komentarze

Popularne posty